Ciężkowice, 21.10.2019r
MODYFIKACJA ZAPYTANIA OFERTOWEGO 2 /10/2019
Klub Sportowy Ciężkowianka Ciężkowice, ul. Krynicka 10, 33-190 Ciężkowice niniejszym modyfikuje treść zapytania ofertowego na świadczenie usług przygotowania projektu i wydruku 50 szt. plakatów promujących turnieje piłki nożnej współfinansowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez
Zmianie ulega czas realizacji, który przyjmuje brzmienie:
Czas realizacji: 30.11.2019r.
Zmienia ulega termin i miejsce składania ofert, który przyjmuje brzmienie
Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć do 24 października 2019r. Ofertę można składać na e-mail: dariusz.ziecina@interia.pl lub w formie papierowej na adres: Klub Sportowy Ciężkowianka Ciężkowice, ul. Krynicka 10, 33-190 Ciężkowice
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Ciężkowice, 12.10.2019r
ZAPYTANIE OFERTOWE 2 /10/2019
Klub Sportowy Ciężkowianka Ciężkowice, ul. Krynicka 10, 33-190 Ciężkowice zwraca się
z zapytaniem ofertowym na świadczenie usług przygotowania projektu i wydruku 50 szt. plakatów promujących turnieje piłki nożnej współfinansowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Objętego PROW 2014-2020 w ramach projektu grantowego.
-
Opis przedmiotu zapytania ofertowego:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie 50 szt. plakatów / kolor/ w formacie A3 zawierających niezbędne informacje oraz loga projektu.
-
Informacje ogólne.
-
Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę, cenę należy podać w wartości brutto.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Informacje dodatkowe.
-
Zamówienie do którego nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zmianami)..
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności.
-
Oferta powinna zawierać oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami oferty i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do ich wypełnienia.
-
Wszelkie pytania należy kierować na e – mail dariusz.ziecina@interia.pl, tel. 534867 921
-
Opis sposobu przygotowania oferty.
-
Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
-
Oferta powinna zawierać:
-
Cenę oferty sporządzoną przez składającego z danymi adresowymi i danymi personalnymi,
-
Cenę oferowaną należy obliczyć wg kalkulacji własnej,
-
Wymaga się by cena podana była ceną brutto wyrażoną w polskich złotych.
V. Kryteria oceny oferty.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował:
Cena brutto oferty – 100%
VI. Czas realizacji: 23.10.2019r.
VII. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni postępowanie, w przypadku brak wpływu jakiejkolwiek oferty lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zadania będzie niemożliwe, a czego nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania ofertowego.
VIII. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć do 21 października 2019r. Ofertę można składać na e-mail: dariusz.ziecina@interia.pl lub w formie papierowej na adres: Klub Sportowy Ciężkowianka Ciężkowice, ul. Krynicka 10, 33-190 Ciężkowice
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Uprzejmie informujemy, że:
-
zastrzegamy sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz do unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny
-
nie ponosimy kosztów związanych z przedstawieniem oferty
-
w przypadku nadesłania niekompletnej oferty zastrzegamy sobie prawo jej odrzucenia bez poinformowania oferenta
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadami konkurencyjności i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zapytanie jest wysyłane do potencjalnych oferentów, oraz zamieszczone na stronie internetowej celem wybrania najkorzystniejszej oferty. Zapytanie ofertowe służy rozeznaniu rynku i nie zobowiązuje stowarzyszenia do złożenia Zamówienia.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
Nazwa i adres WYKONAWCY
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
NIP ...................................... Bank/Nr konta: ……………..............................................................................
KRS………………………………../wpis aktywny do CEIDG
Numer telefonu: ………............... Numer faksu: …………...………….. e-mail: ................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym: ................................................................................
OFERTA
Odpowiadając zapytanie ofertowe na świadczenie usług przygotowania projektu i wydruku 50 szt. plakatów promujących turnieje piłki nożnej współfinansowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Objętego PROW 2014-2020 w ramach projektu grantowego oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym:
-
Cena ofertowa wykonania zamówienia:
Wynagrodzenie ryczałtowe w całkowitej wysokości ….…………….. zł brutto (słownie złotych: …………..……………… …………………….) w tym: podatek VAT …. % tj.
-
OŚWIADCZENIE OFERENTA:
-
Oświadczam, że akceptuję wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.
-
W przypadku uznania mojej oferty za najkorzystniejszą zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonam w terminowo i bez zastrzeżeń.
-
Oświadczam, że oferta została sporządzona w oparciu o całkowity przedmiot zamówienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie.
............................, dn. _ _ . _ _ . _ _ _ _ r. ...............................................
Podpis osób uprawnionych doskładania świadczeń woli wimieniu Wykonawcy
Załącznik nr 2
Umowa nr …………………… (projekt)
zawarta w dniu …………………………… 2019 roku w Ciężkowicach
pomiędzy,
Klubem Sportowym Ciężkowianka Ciężkowice z siedzibą ul. Krynicka10, 33-190 Ciężkowice, NIP: 8732890078, REGON: 852531545, KRS: 0000037992
reprezentowanym przez:
……………………………………………………….,
zwanym dalej Zamawiającym
a: ……………………………………………………………………………………………….. z siedzibą w ……………….. przy ulicy ………………, reprezentowanym przez:
………………………………………………………..,
zwanym dalej Wykonawcą, o następującej treści:
W wyniku przeprowadzenia postępowania prowadzonego jest w formie zapytania ofertowego Strony zawierają umowę o następującej treści:
Przedmiot umowy
§ 1
-
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług przygotowania projektu i wydruku 50 szt. plakatów promujących turnieje piłki nożnej współfinansowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Objętego PROW 2014-2020 w ramach projektu grantowego.
-
Przedmiot umowy jest zgodny z ofertą złożona w dniu .......... 2019 r.
§ 2
-
W każdym przypadku Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za tę część zamówienia, którą powierza podwykonawcom.
-
Zlecenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie wpływa na zmianę treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników tak jakby to były działania zaniechania, uchybienia i zaniedbania jego własne lub jego własnych pracowników lub przedstawicieli.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków określonych umową, w tym również za szkody wyrządzone przez osoby przez niego oddelegowane i osoby działające w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Cena
§ 3
-
Za wykonanie przedmiotu umowy przyjmuje się wynagrodzenie ryczałtowe w całkowitej wysokości podanej w ofercie Wykonawcy tj. …………….. zł brutto (słownie złotych: …………..……………… …………………….) w tym: podatek VAT …. % tj.
-
Cena obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
-
Cena przedstawiona w ofercie nie może ulec zmianie do dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy.
Warunki realizacji umowy
§ 4
-
-
-
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie zgodnym z zapytaniem ofertowym.
-
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia są:
-
-
1) Ze strony Zamawiającego ....................., tel. .......................
2) Ze strony Wykonawcy ....................., tel. .......................
-
Potwierdzeniem realizacji przedmiotu zamówienia jest protokół sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i osobę wskazaną w ust. 3 lub przez nią upoważnioną.
Warunki płatności
§ 5
-
Zapłata nastąpi jednorazowo przelewem na konto Wykonawcy po zrealizowaniu usługi w terminie do …… dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
-
Podstawą do wystawienia faktur VAT będzie protokół odbioru wykonanej usługi, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w oparciu o protokoły dostaw.
-
Faktura ma być wystawiona na Zamawiającego z wyszczególnieniem wszystkich zamawianych pozycji wraz z podaniem ceny netto, brutto oraz stawki podatku VAT.
-
Za dzień zapłaty uznaje się dzień wydania dyspozycji przez Zamawiającego do obciążenia jego rachunku na rzecz rachunku Wykonawcy.
-
Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW-2014-2020.
§ 6
-
Zamawiający ma prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
-
złożenia wobec Wykonawcy wniosku o ogłoszenie upadłości, wszczęcia postępowania naprawczego lub otwarcia likwidacji,
-
zajęcia majątku Wykonawcy w stopniu uniemożliwiającym mu wykonanie umowy,
-
rażącego naruszenia warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, w szczególności poprzez niedostarczenie przedmiotu umowy lub jej części w wyznaczonym terminie, dostawę nieodpowiadającą niniejszej umowie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwłaszcza w sytuacji, gdy nowa dostawa nie będzie mogła być zrealizowana w ciągu trzech kolejnych dni).
-
-
Wykonawca ma obowiązek w terminie 48 godzin zawiadomić Zamawiającego ozaistnieniu zdarzeń opisanych w ust. 1.
-
W w/w przypadkach Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres umowy.
Postanowienia końcowe
§ 7
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego innych właściwe przepisy prawa.
§ 10
Spory mogące powstać w związku z realizacją niniejszej umowy strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze wzajemnych negocjacji, a dopiero w przypadku ich niepowodzenia przed sądem powszechnym właściwym dla siedziby Zamawiającego.
§ 11
Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egz. dla Zamawiającego
i 1 egz. dla Wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: